Pracovní náplň
Baví Vás komunikovat se zákazníky? Máte rádi administrativu a ověřování dat, které vedou k vyřešení požadavků zákazníků? Orientujete se alespoň trochu v automobilovém trhu nebo máte praxi z autobazaru, pojišťovny nebo leasingové společnosti? Do našeho zákaznického týmu hledáme aktuálně novou posilu pro komunikaci se zákazníky.
- Přijímat, zpracovávat a řešit požadavky od zákazníků (telefonické i emailové) a poskytovat odbornou konzultaci ohledně našich produktů a služeb.
- Pomáhat zákazníkům při jejich problémech s nákupem služby “prověření historie vozidla”.
- Vedení telefonických rozhovorů a vyřizování e-mailové korespondence se zákazníky.
- Řešit administrativu spojenou s požadavky a reklamacemi zákazníků v systémech.
- Spolupracovat s ostatními odděleními na zlepšení produktů a služeb na základě zpětné vazby od zákazníků.
- Nemusíte se bát, nebudete na to sami, ale budete pracovat v týmu.