Společnost Cebia působí na trhu více než 30 let a je leaderem v prověřování původu a historie vozidel. Našimi zákazníky jsou běžní motoristé, prodejci nových a ojetých vozidel, pojišťovny, finanční a leasingové společnosti a další firmy z auto-moto odvětví.

Pracovní náplň

Baví Vás komunikovat se zákazníky? Máte rádi administrativu a ověřování dat, které vedou k vyřešení požadavků zákazníků? Orientujete se alespoň trochu v automobilovém trhu nebo máte praxi z autobazaru, pojišťovny nebo leasingové společnosti? Do našeho zákaznického týmu hledáme aktuálně novou posilu pro komunikaci se zákazníky.

  • Přijímat, zpracovávat a řešit požadavky od zákazníků (telefonické i emailové) a poskytovat odbornou konzultaci ohledně našich produktů a služeb.
  • Pomáhat zákazníkům při jejich problémech s nákupem služby “prověření historie vozidla”.
  • Vedení telefonických rozhovorů a vyřizování e-mailové korespondence se zákazníky.
  • Řešit administrativu spojenou s požadavky a reklamacemi zákazníků v systémech.
  • Spolupracovat s ostatními odděleními na zlepšení produktů a služeb na základě zpětné vazby od zákazníků.
  • Nemusíte se bát, nebudete na to sami, ale budete pracovat v týmu.

Požadujeme

  • Zákaznický servis je Vám blízký.
  • Máte pozitivní vztah k zákazníkům a nepřekvapí Vás žádný dotaz.
  • Nedělá Vám problém jednat se zákazníky online (telefon/e-mail) a jste komunikativní.
  • Plusové body dáváme za praxi v oblasti automotive, ale není podmínkou.
  • Řešit nestandardní situace s lehkostí a humorem, nikdy nevíte, čím zákazník prochází a ne každý bude naladěn jako Vy.
  • Proaktivní samostatný přístup k práci, ochota učit se nové věci.
  • Aktivní práce na počítači Vám není cizí (Word, Excel, Outlook, interní aplikace po zaučení).
  • Znalost anglického jazyka i dalších jazyků výhodou, ale není podmínkou.
     

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené a 2 dny zdravotního volna (sick days).
  • Příspěvek na stravování, zaměstnanecké slevy na vybrané kulturní a sportovní aktivity (Multisport kartu), zaměstnanecké slevy na nákup elektroniky - VIP DATART.
  • Pracovní doba: PO-PÁ v čase od 8:00 – 16:30 hod (volné víkendy a svátky).
  • Sídlíme na Brumlovce – Praha 4, Vyskočilova 1461/2a se skvělou dopravní dostupností.
  • Příjemné moderní pracovní prostředí bez „open space“.
  • Práce na HPP s pracovní smlouvou na dobu neurčitou.
  • Nástup ihned, nebo dohodou.

Mám zájem o tuto pozici

Váš životopis si přečteme v následujících 5 pracovních dnech. V případě, že Vás vybereme, budeme Vás kontaktovat. V opačném případě děkujeme za Váš zájem a přejeme Vám hodně štěstí při dalším výběru nové pracovní pozice.

Přílohy (Životopis, motivační dopis atd.)