Tento supersport nikdy nebyl sériově vyráběn, byť byl homologován i pro silniční provoz a zájem o něj byl. Továrna, kde se mělo nakonec auto začít vyrábět, postihl v roce 1998 požár, který celý projekt pohřbil. Celkem tak byly vyrobeny jen tři prototypy. Cena vozu byla v roce 1993 stanovena na 2.740.000 Kč, přesto o pražském autosalonu přijala firma MTX na tento vůz skoro 200 objednávek.Tatra Supersport_24

Tatra Supersport_33

Auto mělo upravený vzduchem chlazený motor z Tatry 613, z níž byly použity i zadní světlomety. Přední výklopné světlomety byly použity z BMW 850i a přední obrysová světla z Maserati Biturbo. MTX Tatra V8 ve variantě se silnějším motorem o obsahu 3,9 l dokázala zrychlit na stovku za 5,6 sekundy.

Tatra Supersport_18

V roce 1997 vozidlo MTX Tatra V8 vytvořilo nový a dosud nepřekonaný český rychlostní rekord, když dosáhlo rychlosti 208,37 km/h. Ale vše nasvědčovalo tomu, že za vhodných podmínek by auto dosáhlo i 300 km/h.

Zdroj informací a fotografie: youngtimerclassic.com