„Vozidlo je vybaveno inteligentím crash senzorem, který v případě závažnější nehody přivolá okamžitě pomoc. Další bezpečnostní funkcí je nouzové tlačítko (B-Call) napojené na asistenční centrálu. Když se například řidiči udělá nevolno nebo se jinak ocitne v nouzi, zmačkne toto tlačítko. V obou případech se s ním ihned spojí operátor. Pokud řidič nereaguje, protoře je třeba v bezvědomí po havárii, je ihned na místo vyslána záchranná služba. V těchto sitacích o záchraně zdraví nebo života často rozhodují minuty,“ vysvětluje Ing. Zbyněk Veselý, obchodní ředitel UNIQA pojišťovny. „UNIQA SafeLine navíc umí „číst“ trasy pojištěného vozidla a optimalizuje tak sazbu pojistného. Kilometry na dálnici se pak započítávají jen polovinou,“ vypočítává dále Zbyněk Veselý.

„UNIQA SafeLine nepřetržitě hlídá vozidlo a v případě jeho odcizení asistenční služba vozidlo ihned lokalizuje kdekoliv v Evropě. Letos jsme už zaznamenali dva úspěšné zásahy a ukradená auta se vrátila k majiteli za několik hodin. Produkt umíme doplnit i aktivním střežením nebo interaktivní elektronickou knihou jízd,“ komentuje hlavní funkce služby Ing. Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia. „Systém umí i zaznamenávat časový průběh nehody a stává se tak užitečným svědkem pro další šetření havárie. Tento nový typ autopojištění je pro zákazníky i finančně výhodný. Pořízení a provoz je po celou dobu pojištění pro velkou část zákazníků havarijního pojištění zcela zdarma,“ doplňuje Martin Pajer.

Produkt UNIQA SafeLine je nabízen ve třech variantách, přičemž v základní variantě je inteligentní ochrana vozidla i posádky již zahrnutá v ceně havarijního pojištění KASKO KOMFORT a KASKO SUPER od UNIQA. Telematická jednotka SafeLine je instalována zdarma a zapůjčena zákazníkovi na dobu platnosti pojistné smlouvy.

Na sjednání, instalaci a provozu UNIQA SafeLine se podílí řada firem. Především UNIQA pojišťovna, která optimalizuje kombinaci pojistných produktů se službami SafeLine a garantuje asistenční služby. Společnost Cebia zajišťuje produkt technicky – organizaci montáží, školení, dohled nad funkčností palubních jednotek, technickou podporu apod.

 


O společnostech UNIQA pojišťovna a Cebia:


UNIQA pojišťovna oslaví letos v červnu dvacáté výročí svých aktivit na českém pojistném trhu. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje stabilně v desítce nejsilnějších pojišťoven v ČR.

UNIQA pojišťovna je součástí rakouské skupiny UNIQA International, která se etablovala na dvaceti evropských trzích a obsluhuje více než osm milionů klientů na celém kontinentu.

Cebia, spol. s r.o., je již 20 let leader na trhu v prověřování původu a historie vozidel. Společnost tak dlouhodobě pomáhá motoristům s bezpečným nákupem ojetých vozidel. Cebia nabízí vedle komplexní služby AUTOTRACER, která je dostupná on-line přes internetové stránky cz.cebia.com, řadu dalších služeb pro prověřování původu a originality vozidel.
Cebia je výhradním představitelem Systému OCIS (Open Car Information System) v ČR. Systém OCIS používají partneři Cebia po celém světě, jako nástroj pro výměnu dat o vozidlech. Cílem Systému OCIS je také pomocí značení autoskel snižovat počet odcizených vozidel, nalézat je a navracet je původním majitelům. Od roku 2009 je společnost Cebia držitelem certifikátu jakosti dle normy ISO 9001:2008.